goed aangekomen!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Stefanie en Hilde - WaarBenJij.nu goed aangekomen!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Stefanie en Hilde - WaarBenJij.nu

goed aangekomen!!!

Door: Hilde en Stefanie

Blijf op de hoogte en volg Stefanie en Hilde

06 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Halloooooo!!!

Een paar dagen geleden zijn we dus veilig aangekomen in Suriname. Onze eerste indruk was naaise, echt wel fameus contrast....

Dan ons huisje, was niet zo leuk om aan te komen. Suuuuper hard beveiligd met overal, maar dan ook echt overal tralies, poort EN waakhondjes ( we schrijven waakhondje want hij heeft zelfs schrik van ons :)) Maar ondertussen wzijn we dit al gewoon en zijn we megacontent met oms huisje!

Het weer... dat is wel wat anders dan bij jullie op de moment... Waaaaaaaaaaaaaaarem! En we zitten nog lang niet op het heetste... want het is nog regenseizoen!
Gisteren gaan zwemmen terwijl het goot, was schitterend en zalig warm. vanavond onze eerste salsales, we zijn benieuwd.

Morgen hebben we ook onze eerste stagedag, verdere info volgt nog! Net zoals de foto's!

We missen jullie allemaal en natuurlijk ook mega hard bedankt voor al de leuke berichtjes en mailtjes!

Als je briefjes wilt sturen kan dit op: Dettalaan 11, Paramaribo
Suriname

Onze nummers zijn;
Hilde: berichtjes welkom op belgische nummer, zij zal terugsturen met surinaamse nummer (+5978743017)
Stefanie: +5978743015

JE KAN ONS OP SURINAAMSE NUMMER BELLEN, MAAR SMS MOET OP BELGISCHE NUMMER!

Dikke zoenen vanuit Suriname
Xxxxxxx

  • 06 Januari 2009 - 16:54

    Veerlio:

    Ha Kockxie !!!
    Het gedacht dat gij nu in Suriname zit te bakken, te zot gewoon !!!
    Geniet er kei hard van en laat u volledig gaan daar !!!
    dikke zoenies
    XXX

  • 06 Januari 2009 - 17:28

    Lien:

    allé das goed!
    hebbe gullie ook ne watchman?
    xx

  • 06 Januari 2009 - 19:42

    Laura:

    kei goe da ge goe zijt aangekomen, toch ni te veel vliegtuigproblemen gehad, hoop ik (want dá is echt kut!)
    en hahaa.. salsalessen, laat me vooral weten hoe het is geweest :D heb wel zin om te lachen... nee hoor, allemaal nieuwe justin timberlakes !! maar dan op z'n salsa's ;):D
    veel plezier, meisjes!! xx

  • 06 Januari 2009 - 20:11

    Rozemarijn Bakker:

    hallo! Jullie kennen mij heel waarschijnlijk niet, maar ik ben jullie bij toeval tegengekomen op de hoofdsite van waar ben jij.nu haha. Ik ga samen met nog 3 andere meiden naar Suriname. Op 4 febr. vertrekken we! En het toeval wil nu dat wij ook Vroedkunde studeren aan de Artesis Hogeschool Antwerpen. Vandaar dat ik jullie een berichtje stuur ;). In welk ziekenhuis in Paramaribo lopen jullie stage? Waarschijnlijk komen we elkaar wel tegen dan;) Ik ga in het Academisch ziekenhuis stage lopen.

    Nou meiden, in elk geval heel veel plezier!

    Liefs Roos

  • 06 Januari 2009 - 20:27

    Mario Cornelis:

    ben blij dat jullie goed aangekomen zijn, en dat je ons op de hoogte houd.
    En ook mogen jullie blij zijn dat het zo warm daar is, want hier vriest het de stenen uit de grond, dus geniet er maar van , en hou jullie daar goed hé, (met de hondjes)

  • 06 Januari 2009 - 20:58

    Julie:

    Heeey dames!!!
    Wat leuk!!! Ik ben al daaaagen nieuwsgierig aan 't afwachten op nieuws :) Het klinkt allemaal kei tof en geweldig (echt om jaloers op te zijn :)) Laat snel iets weten over de stage!! Geniet ervan!!
    Ik geniet hier ondertussen van de siberische temperaturen, zo rond een graadje of -14 :)
    Have fun!
    Dikke kus, julia

  • 06 Januari 2009 - 21:18

    Gust:

    Laten jullie ook weten wat de problemen waren met het MKV(Minder Klant Vriendelijk).
    Beter komen de stagiaires in het vervolg gewoon voor 3 maanden

  • 07 Januari 2009 - 07:51

    Marlies:

    Ha en ik maar krabben deze morgen! Klinkt alvast zalig! Geniet ervan! Ben al benieuwd naar de foto's... dikke x

  • 07 Januari 2009 - 08:15

    Maaike:

    He meiden!

    Goed om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn! Het is hier ook erg warm.. maar wat een heerlijkheid he!!!
    Heel veel succes met jullie stage en goed genieten in de vrije tijd!

    liefs maaike

  • 07 Januari 2009 - 08:49

    Mama Kockx:

    Hoi dag schatteke, ben blij dat jullie al zo goed zijn geinstalleerd. lijkt me zalig gaan zwemmen in de regen... Vergeet ook niet af en toe te werken he..... ben benieuwd naar de eerste foto's. Was wel een beetje ongerust toen je zei dat het huisje zi suoer beveiligd is. Is er dan zoveel crminaliteit in Suriname. Wees toch maar voorzichtig. Zo'n 4 leuke meiden alleen in het verre land....Dikke zoen

  • 07 Januari 2009 - 09:20

    Jeff:

    heey stefke, fijn om te horen dat alles zo goe gaat! een beetje regen kan geen kwaad he, wij zitten met sneeuw en temperatuur onder nul :-)
    morgen begin ik er ook aan,
    kusss

  • 07 Januari 2009 - 09:20

    Jeff:

    maak mij eens vrienden op deze site, wat snap da ni,
    kus

  • 07 Januari 2009 - 09:43

    Joni :

    Hey,

    Goed dat jullie veilig zijn aangekomen en al goed gesetteld zijn. Toch voorzichtig zijn daar, veel genieten en een super stage doen, zodat je ons de surinaamse verloskunde kunt leren he ;)

    groetjes Joni

  • 07 Januari 2009 - 18:27

    Julie:

    Alé dames, ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van alles en hou ons maar goed op de hoogte :)
    Have fun doing salsa!

    Dikke zoen Jules

  • 08 Januari 2009 - 12:14

    Marijke.proost:

    Geniet maar goed.ondanks de waakhonden en de tralies.
    Mijn dochter was daar ook vorig jaar en is met dikke tranen teruggekomen!

  • 08 Januari 2009 - 14:14

    Anneke:

    Hey Stefanie!
    Maak er het beste van ginder hé! Geniet er met volle teugen van!
    x

  • 09 Januari 2009 - 08:47

    Gust:

    Beste meisjes,
    Jullie hebben besloten de stage in te korten tot 3 maanden, heel verstandig, met die onvriendelijke regeling MKV. Maar vergeten jullie niet zo snel mogelijk jullie terugreis te regelen met het reisbureau? Indien nodig zal ik ullie daarbij probetren te helpen.

  • 11 Januari 2009 - 23:24

    Ino:

    Bellen naar Suriname, hillarisch!! Doen we nog! haha
    En als er iets is ... genieten of trekken en draaien!!
    xxxxxxxx toppie

  • 13 Januari 2009 - 08:25

    Rozemarijn:

    Nou, dat is voor mij dan wel mooi inderdaad, dat jullie niet in het Academisch zitten. Ik denk dat er bij mij ook nog wel veel studenten zitten. En voor jullie nog een minpuntje: Wij zijn met zijn 4 en er zijn er 2 die naar het Diakonessen gaan. Dus weer meer studenten:s.
    Ik las dat jullie problemen hadden met die stomme MKV. Jullie hebben je stage moeten in korten :s Dat is minder! Ik moet morgen bellen voor mijn MKV. Dan hoor ik of het gelukt is, maar ik heb de procedure wel goed gevolgd. Echt 3 maanden van te voren enzo, dus ik hoop dat dat rond is. Wij blijven 4 maanden dus we moeten wel een MKV hebben!
    We houden contact! En succes met jullie stage!
    Liefs Rozemarijn

  • 15 Januari 2009 - 07:06

    Ed En Miriam:

    geweldig,dat jullie goed aan gekomen zijn.Ja dat is ff anders he de andere kant van de oceaan.Geniet er maar lekker van ,wij hopen een goede stage en nog veel naaaise weer en veel suriname plezier. DIKKE groetjes en tot mails

  • 20 Juni 2010 - 11:06

    Leen:

    wij woonden ook op dettalaan 11

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2009

The final countdown!!!!

06 Maart 2009

Aaaaai boooooy!

23 Februari 2009

Stars, stripes & turtles!!

08 Februari 2009

Fawakaaaaaaa!!!!

29 Januari 2009

Trip raleighvallen
Stefanie en Hilde

Actief sinds 28 Okt. 2008
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 15651

Voorgaande reizen:

03 Januari 2009 - 19 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: